INTERVIEW Ha, tak skal du have. Ja, nu har jeg jo været i mesterlære hos Jens (Jens Bjerrisgaard, red.) Det er jo noget, man normalt er i på et værksted; men jeg fik lov at følge Jens her.
Ulrik Drejsig er i tophumør, da jeg ønsker ham til lykke med at være kommet helt til tops i en af Danmarks dominerende bilkoncerner, Semler Gruppen. Klar til at...
Semlers nye topchef: Lokal tilstedeværelse flytter markedsandele
Semler Gruppens nye adm. direktør Ulrik Drejsig sigter mod og tror på mere online-salg - men det skal ske med mange forretninger som distributionskraft, fordi lokal tilstedeværelse slet og ret sælger biler, siger han i dette interview.
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement