23948sdkhjf

Semlers nye topchef: Lokal tilstedeværelse flytter markedsandele

Semler Gruppens nye adm. direktør Ulrik Drejsig sigter mod og tror på mere online-salg - men det skal ske med mange forretninger som distributionskraft, fordi lokal tilstedeværelse slet og ret sælger biler, siger han i dette interview.
INTERVIEW Ha, tak skal du have. Ja, nu har jeg jo været i mesterlære hos Jens (Jens Bjerrisgaard, red.) Det er jo noget, man normalt er i på et værksted; men jeg fik lov at følge Jens her.

Ulrik Drejsig er i tophumør, da jeg ønsker ham til lykke med at være kommet helt til tops i en af Danmarks dominerende bilkoncerner, Semler Gruppen. Klar til at...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.237