23948sdkhjf

FDM: Serviceklager over importør skyldes kørselsmønstre

Bilisternes forening oplever en række sager om bilers tidlige egen-indkaldelse til service og afskriver bilproducent- eller importør-stramninger.
TEKNIK FDM får henvendelser fra medlemmer et par gange om måneden om sager, der omhandler bilers tidlige selvindkaldelse til service - og hver eneste gang er det bilistens kørselsmønster, der ligger bag.

Det oplyser leder af teknisk afdeling hos FDM, Lone Otto.

Hun er dermed sikker på, at Peugeot-importøren K.W. Bruun ikke vil kunne ændre på bile...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.141