23948sdkhjf

FDM: Serviceklager over importør skyldes kørselsmønstre

Bilisternes forening oplever en række sager om bilers tidlige egen-indkaldelse til service og afskriver bilproducent- eller importør-stramninger.
TEKNIK FDM får henvendelser fra medlemmer et par gange om måneden om sager, der omhandler bilers tidlige selvindkaldelse til service - og hver eneste gang er det bilistens kørselsmønster, der ligger bag.

Det oplyser leder af teknisk afdeling hos FDM, Lone Otto.

Hun er dermed sikker på, at Peugeot-importøren K.W. Bruun ikke vil kunne ændre på bile...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.126