23948sdkhjf

Renaults markedsandel styrtdykker

Danskerne køber flere og flere premium biler. Det presser de traditionelle mainstream brands. Renault er samtidig ramt af mangel på modeller og resultatet er en markedsandel i frit fald
BILSALG Der er god plads hos landets Renault-forhandlere. Færre mennesker i butikkerne og færre biler at kigge på og prøvekøre. Gennem det sidste år er der luget ud i modeller, der ikke rigtigt solgte og det har betydet færre slutsedler med underskrift og nu kan det direkte ses på bundlinjen.

I første halvår af 2021 er Renault gået 27 procent tilb...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.25