9 ud af 10 frie værksteder frygter mærkedelens kundekoncepter
En analyse fra Dansk Bilbrancheråd viser, at 89 procent af medlemmerne er bekymret eller meget bekymret for mærkeværkstedernes tiltag med abonnementsaftaler for at holde på bilejerne.
2
Billeder
Mange frie værksteder har svært ved at tage kampen op med mærkeværkstedernes koncepter for kunde-abonnementer og servicekontrakter. (Foto: Magnus Møller)
LOYALITETSKONTRAKTER I den altid stærke konkurrence mellem frie værksteder og mærkeværksteder handler meget om at holde på kunderne. På et nyligt møde i Middelfart for formænd for lokalforeningerne i brancheforeningen Dansk Bilbrancheråd, der tæller cirka 2000 frie værksteder, blev en ny undersøgelse diskuteret; den viser, at hele 89 procent af med...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement