23948sdkhjf

Toyota-værkstederne: - Vores stærkeste kort er fortsat kundernes tilfredshed

Bl.a. 10-års serviceaktiveret garanti skal sikre øget omsætning på Toyotas værksteder. Blandt udfordringerne er implementering af et nyt IT-system, forklarer general manager René Mouritsen i dette interview.
René Mouritsen, general manager, Toyota-værkstederne:

1. Hvilke er de største udfordringer for Toyota-værkstederne det kommende halve år?

- Implementeringen af en ny servicestrategi inklusive et nyt IT-system til håndtering af dette er noget af det, som vil fylde en del på vores værksteder i det kommende halvår. Toyotas nye servicestrategi har ti...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094