23948sdkhjf

Toyota-værkstederne: - Vores stærkeste kort er fortsat kundernes tilfredshed

Bl.a. 10-års serviceaktiveret garanti skal sikre øget omsætning på Toyotas værksteder. Blandt udfordringerne er implementering af et nyt IT-system, forklarer general manager René Mouritsen i dette interview.
René Mouritsen, general manager, Toyota-værkstederne:

1. Hvilke er de største udfordringer for Toyota-værkstederne det kommende halve år?

- Implementeringen af en ny servicestrategi inklusive et nyt IT-system til håndtering af dette er noget af det, som vil fylde en del på vores værksteder i det kommende halvår. Toyotas nye servicestrategi har ti...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093