23948sdkhjf

Dæk og undervognsarbejde skal gøres mere sexet

Würth opfordrer værkstederne til at få udstyr til lynhurtig undervognsdiagnose på værkstedsbiler for at komme i dialog med bilejerne og tjene flere penge.
- En amerikansk undersøgelse forudsiger, at dæk er et af de eftermarkedsområder, som vil stige mest – endda med hele 37 procent over ni år. Så hvorfor ikke gribe denne chance?

Ordene kommer fra Arne Christensen, der er chef for Würth Værkstedsudstyr. Han indbyder til dialog med værkstederne – for at klæde mekanikerne på til dialog med kunderne om ...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.141