23948sdkhjf

Black Friday splitter de danske grossister: Hvem gør hvad?

Black Friday er over os med tilbud i lange baner, men hvordan griber landets grossister dagen an? En rundspørge viser, at det varierer meget. 
Black Friday er på en håndfuld år gået fra at være et nichefænomen til at være stort set overalt i gadebilledet med reklamer der bimler og bamler med besparelser. 

Tilbuds-dagen startede her til lands for knap ti år siden hos de store elektronikforretninger og den øvrige detailhandel fulgte hurtigt trop. 

Man fandt simpelthen ud af, at ...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.126