For Tom Kristensen – eller lad os dog kalde ham Mr. Le Mans i denne sammenhæng – er der ingen tvivl: 24-timersløbet i Frankrig er på vej til samme hype som den gang i nullerne og tierne, da han selv vandt og vandt og vandt – ni gange i alt.
Le Mans var i kraft af Tom K’s sejrsstime stedet at markere sig – uanset om det var bilmærket Audi, oliemærk...
Tom Kristensen: Næste danske Le Mans-hype er på vej
...og den starter i år. Verdens mest berømte langdistanceløb er på vej ind i en ny æra – nye biler og ikke mindst danske kørere i vinderbiler åbner nye muligheder for danske firmaer, der ser Le Mans 24h som den effektive reklamesøjle.
Hanne Sørensen, Peugeot-PR og Mikkel Jensen, Peugeot-kører - de kan danne makkerskab i bestræbelserne for at sælge flere biler i Danmark. Foto: PR
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement