23948sdkhjf

Tom Kristensen: Næste danske Le Mans-hype er på vej

...og den starter i år. Verdens mest berømte langdistanceløb er på vej ind i en ny æra – nye biler og ikke mindst danske kørere i vinderbiler åbner nye muligheder for danske firmaer, der ser Le Mans 24h som den effektive reklamesøjle.
For Tom Kristensen – eller lad os dog kalde ham Mr. Le Mans i denne sammenhæng – er der ingen tvivl: 24-timersløbet i Frankrig er på vej til samme hype som den gang i nullerne og tierne, da han selv vandt og vandt og vandt – ni gange i alt.

Le Mans var i kraft af Tom K’s sejrsstime stedet at markere sig – uanset om det var bilmærket Audi, oliemærk...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.142