23948sdkhjf

Ny værkstedskæde i Danmark - dens største chance er Castrols kendskabsgrad

Castrol har selvfølgelig, formentlig især blandt de lidt ældre bilejere, en vis kendskabsgrad og muligvis også stadig noget brandværdi, konkluderer analytiker René Tønder om den nye kædes muligheder på det danske marked.
Reservedelsgrossister konkurrerer grundlæggende på fem parametre: Udvalg, pris, logistik, software og marketing.

Sådan sætter analytikeren René Tønder, firmaet Autoinc., rammen for sin vurdering af den kommende Castrol Service-kæde, der nu etableres under grossisten AD Danmark. René Tønder forklarer videre:

- Hvor Castrol Service's primære konkur...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094