23948sdkhjf

Skepsis forvandlet til ros af autogrossists nye chatservice

Alle mekanikere hos CarPeople-værksted benytter nu FTZ’s chatservice, hvor ’rigtige mennesker’ sikrer korrekt leverance af de rigtige reservedele i tvivlsspørgsmål.
Da den store autogrossist FTZ i efteråret 2024 indførte en chatservice overfor værksteder, var der skepsis hos Frøsigs Autoværksted. For hvad skulle CarPeople-værkstedet i Haslev dog bruge sådan en chat til? Den holdning har nu ændret sig markant.

Værkfører Sandra Garlin fortæller, at FTZ's chatfunktion har fået stor betydning for værkstedets meka...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.075